З метою формування, зміцнення та просування етичної культури у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області, усвідомлення працівниками персональної відповідальності за успіхи та репутацію Служби відновлення, зміцнення суспільної довіри через впровадження нульової толерантності (нетерпимості) до корупції та правопорушень, пов’язаних із корупцією, на виконання Антикорупційної програми Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області, затвердженої наказом Служби відновлення від 01.09.2023 р. №63 та п.36 Реєстру ризиків ( додатку 2 Антикорупційної програми), у Службі відновлення затверджений Кодекс етики та поведінки Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області.
Наказом Служби відновлення у Сумській області оновлений Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси в будівництві.
Відповідно до Антикорупційної програми Служби відновлення, затвердженої наказом від 01.09.2023 № 63, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області прагне співпрацювати з діловими партнерами, які здійснюють свою діяльність законно та етично, взаємодія з якими не несе корупційних ризиків для Служби відновлення.
Відповідно до Антикорупційної програми Служби відновлення, затвердженої наказом від 01.09.2023 № 63, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області прагне співпрацювати з діловими партнерами, які здійснюють свою діяльність законно та етично, взаємодія з якими не несе корупційних ризиків для Служби відновлення.
Запрошуємо долучитись до складу робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області (далі - Служба), що стане початком підготовки антикорупційної програми Служби.
Планом заходів Державного агентства автомобільних доріг України з протидії корупції передбачено розробку та імплементацію Кодексу етики та поведінки, який буде визначати стандарти честі та поведінки, яких повинні дотримуватись державні службовці, надавати допомогу їм у дотриманні цих стандартів. Кодекс буде включати основоположні принципи взаємодії Укравтодору та підприємств, установ і організацій, що входять до сфери його управління як в середині системи, так і у взаємовідносинах із третіми сторонами.
Ключовою метою впровадження комплаєнсу є – побудова ефективної системи заходів щодо управління ризиками в основі яких – існуючі процеси та політики.