Служба відновлення шукає в свою команду фахівця з внутрішнього контролю.
Що ми пропонуємо?
◾ офіційне працевлаштування;
◾ стабільні та прозорі умови оплати праці;
◾ колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями.
Завдання, які очікують на фахівця:
◾ Здійснює розробку/актуалізацію внутрішніх нормативних документів щодо організаційно-правових засад внутрішнього контролю Служби.
◾ Здійснює моніторинг та погодження розроблених в Службі внутрішніх документів, які встановлюють організаційну структуру Служби, кадрову політику, документообіг, облікову політику, фінансово-господарські договори, документи, пов’язані з антикорупційним законодавством, інформаційною безпекою, інформаційно-телекомунікаційними системами тощо.
◾ Здійснює аналіз та готує і надає керівництву Служби звіт щодо організаційної роботи структури Служби.
◾ Забезпечує, в межах компетенції, вжиття заходів, спрямованих на створення і ефективного функціонування внутрішнього контролю.
◾ Проводить в установленому порядку оцінку ризиків, які негативно впливають на виконання мети, предмету діяльності та функцій Служби. Здійснює моніторинг та збір інформації для формування визначеного в установленому порядку Реєстру ідентифікаційних ризиків Служби.
◾ Готує аналітичні матеріали та іншу, зокрема, звітну інформацію за результатами внутрішнього контролю, надає керівництву та відповідальній особі з питань внутрішнього контролю.
Обов’язкові вимоги:
◾ громадянство України;
◾ повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (спеціаліст, магістр);
◾ стаж роботи за професією – не менше 5 років;
◾ вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
◾ посадовий оклад – 18 041 грн.;
◾ надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до умов колективного договору
Ми чекаємо на резюме кандидатів до 02 серпня 2024 року включно на електронну адресу: des.su@restoration.gov.ua
За результатами опрацювання резюме ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за тел. (0542) 700-280.